כי למרות שאנחנו רוצים להעביר את הידע הזה לכמה שיותר אנשים,
אנחנו לא רוצים "לפגוע" בשוק ולהציף אותו. החובה שלנו כלפי מי שיהיה בשידורים היא
שהם יוכלו באמת לקום למחרת ולהציע את השירותים שלהם כאנשי ניו מדיה,
ולא יצטרכו "להתחרות" עם הרבה מחברי השידור שלהם על אותו קהל של עסקים.
ככה כולם ימצאו איך לבטא את הכישורים שלהם ולהרוויח יפה.
בנוסף לזה, ואולי הסיבה היותר עיקרית: בשידור לייב עד 1,000 אנשים נוכל לקיים את מה שהתחייבנו,
וזה לענות במשך 30 דקות מכל שידור על שאלות נפוצות שיצוצו במהלך השידורים בהקשר של מה שנלמד.
לדבר הזה בפני עצמו יש ערך רב, ויכול לתת כלים פנומנליים להתעסקות פרקטית בתחומי הניו מדיה,
שלא יהיו למי שלא יהיה נוכח בשידורים.
אז עד 1,000 - סשן Q/A יהיה מעולה.